6 Eylül 2010 Pazartesi

Shakira Zamanı!


Shakira hep gündemde. Ben de bu sefer size Shakira hakkında bir yazı yazmayı düşündüm. Abim ve ben de Shakira'yı çok seviyoruz.

Shakira, yani Kolombiyalı güzel Waka Waka şarkısıyla yaz boyu herkesi eğlendirdi. Dünya Kupası'nda da kullanıldığı için artık herkes Waka Waka'yı öğrendi.

Shakira'nın anlamı mübarek demekmiş. 13 yaşında ilk albümü Magia, 16 yaşında Peligro, 18 yaşında Pies Descalzos albümlerini yayınlamış. She Wolf albümü 2009'da çıkarak büyük başarı kazandı. Son olarak da yeni albümü The Sun Comes Out / Sale El Sol (Güneş Doğar) üzerinde çalışan Shakira'nın bu albümündeki Gordita ( Küçük Tombul Kız) ve Loca (Deli) şarkılarını çok sevdim.

Shakira'nın çocukluk ve gençlik fotoğraflarını da buldum:





Shakira'nın en sevdiğim birkaç fotoğrafı:








Ve son olarak da Shakira'nın en sevdiğim şarkısı Objection ( İtiraz ) 'ın videosunu yayınlıyorum. İyi seyirler hepinize!


Shakira - Objection(Tango)

Shakira'lı günler!

1 yorum:

  1. shakira'yı ben de çok severim objection en sevdiğim şarkılarından biri :) fotoğrafları da çok beğendim bu arada :)
    b.

    YanıtlaSil